سرپرست وزارت معادن و پترولیم با سفیر کشور چین مقیم کابل دیدار کرد

firoz_admin
پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۸ - ۱۰:۵۲
3652

سرپرست وزارت معادن و پترولیم محترم عنایتالله مومند با سفیر کشور دوست چین آقای وانگیو در دفتر کارش دیدار و ملاقات نمود. در این دیدار دو طرف روی تطبیق پروژههای سکتور صنایع استخراجی توسط سرمایه‌گذاران چینایی و نقش اقتصادی این کشور در سکتور صنایع استخراجی بحث و گفتگو صورت گرفت.

محترم عنایتالله مومند، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در مورد وضعیت پروژه آمو دریا و مس عینک به سفیر چین معلومات داده بیان داشت: «تلاش مینماییم برای تطبیق بهتر این پروژهها  نقشهراه سکتور صنایع استخراجی را بگونه درست عملی نماییم»، همچنان آقای مومند اضافه نمود که شرکتهای چینی در بخش پروژههای هایدرو کاربن‌ها مصروف فعالیت هستند و در این اواخر پروژه حفر دو چاه در شبرغان را نیز موفقانه به پایان رساندند.

سفیر کشور چین آقای وانگیو گفت که برعلاوه ظرفیتسازی برای توسعه این سکتور، تجار چین را تشویق می‌نماید تا در این سکتور مهم اقتصادی سرمایهگذاری داشته باشند.

 

#وزارتمعادنوپترولیم #MoMP

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

BACK TO NEWS