تدویر سمینار آموزشی ثبت و بررسی دارایی‌های کارمندان بلند رتبه وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۸:۴۵
141

اداره ثبت و بررسی دارایی‌های اداره امور ریاست جمهوری سمینار یک‌روزه چگونگی ثبت دارایی‌ها را برای کارمندان بلند رتبه وزارت معادن و پترولیم برگزار نمود.

در این سمینار حسین‌داد شفایی معین سروی‌جیولوجی وزارت معادن و پترولیم، محترم عبدالودود بشریار رئیس ثبت و بررسی دارایی‌های اداره امور و روسای وزارت شرکت داشتند.

آقای شفایی به نمایندگی از رهبری وزارت تعهدات وزارت معادن و پترولیم را در امر مبارزه با فساد اداری تجدید کرده و همکاری رهبری وزارت را در زمینه ابراز داشت.

همچنان محترم بشریار ضمن وضاحت در مورد چگونگی ثبت و بررسی دارایی‌های کارمندان بلند رتبه ادارات دولتی مطابق ماده ۱۵۴ قانون اساسی افغانستان گفت: «این اداره برای جلوگیری از حیف‌ و ‌میل شدن دارایی‌های عامه، ترویج فرهنگ امانت‌داری، شفافیت، حساب‌دهی و حاکمیت قانون ایجاد شده تا توسط آن بتواند دارایی‌های مقامات دولتی را ثبت، تحلیل، بررسی و نشر نماید».

همچنان محترم احسان‌الله حیات کارشناس آگاهی عامه اداره ثبت و بررسی دارایی‌ها پیرامون اهداف و پلان‌های این اداره به اشتراک کنندگان معلومات ارائه داشت.

در اخیر در مورد قانوق اشاعه، ثبت و بررسی دارایی‌ها، طرز خانه‌پری فورم و معرفی سیستم ثبت آنلاین توسط همکاران اداره ثبت و بررسی دارایی‌ها محتوای معلوماتی ارائه گردید.

در این سمینار در مورد تعهدات حکومت افغانستان در امر مبارزه با فساد اداری، عواقب ناگوار ارائه‌ی معلومات نادرست در فورم ثبت دارایی‌ها و جریان چگونگی بررسی آن معلومات ارائه گردیده و در پایان اشتراک کنندگان نظریات و پیشنهادات‌ شان‌را در این زمینه شریک نمودند.

#وزارت‌معادن‌وپترولیم #MoMP

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

BACK TO NEWS