پنجاهمین جلسه گروپ چند جانبه MSG تدویر یافت

firoz_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۱/۱۱ - ۸:۱۳
ccc

پنجاهمین جلسه گروپ چند جانبه تحت ریاست محمد عتیق ذکی معین پالیسی و تسهیل برنامه های استخراجی وزارت معادن و پترولیم، صبح امروز در تالار موزیم وزارت معادن و پترولیم تدویر یافت.

در جریان این جلسه، راپور پیشرفت سالانه، پلان کار و پلان عمل، لایحه وظایف، پروسیجر عملیاتی و ستراتیژی ارتباطات و سایر موارد مربوط به گروپ چند جانبه بحث و گفتگو صورت گرفت.

محمد عتیق ذکی معین پالیسی و تسهیل برنامه های استخراجی وزارت معادن و پترولیم ضمن خوش آمدید به اعضای گروپ، گفت: گروپ جانبه در این اواخر دستآورد های خوبی در عرصه های تامین شفافیت در جمع آوری عواید، افشای قرارداد ها و معلومات درمورد مالکین ذینفع و روند ترتیب راپور AEITI، داشتند.

محمد عتیق ذکی از اعضای گروپ خواست تا مسئولیت های خویش را به گونه درست انجام دهند تا سکتگی در روند تعهدات پروسه EITI به میان نه آید.

در پایان جلسه تصمیم اتخاذ گردید تا اسناد فوق الذکر از جانب اعضای گروپ طی یک هفته آینده برای ارائه نظریات مطالعه گردد تا نظریات آنان درج اسناد نهایی شود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۳۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل 

در دیدار شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل در مورد پیشرفت ها و دیگر موضوعات مهم و اساسی پروژه تاپی بحث و تبادل نظر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۲۴
Background image

دیدار سر پرست وزارت معادن وپترولیم با مسولین کمپنی افچین

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با مسولین کمپنی افچین در دفتر کارش ملاقلات نمود.
درین دیدار روی موضوعات  مختلف ازجمله تصفیه حسابات قبلی، پلان های آینده، معاشات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۱۹
Background image

ديدار قرارداديان معادن نمک با معین پلان و پالیسی

 امروز تمام قراردادیان معادن نمک، مالکان فابریکات نمک و اعضای اتحادیه نمک با معین پلان و پالیسی وزارت معادن و پترولیم شیخ ضیاء الرحمن الاریوبی با حضور داشت نمایندگان وزارت مالیه، وزارت. . .

BACK TO NEWS