جلسه مشترک میان رهبری وزارت معادن و پترولیم و سازمان ابتکار شفافیت صنایع استخراجی برگزار گردید

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۷/۲۲ - ۱۵:۲۰
321456

محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم صبح امروز با آقای مارک روبنسن رئیس اجرائیوی سازمان ابتکار شفافیت صنایع استخراجی (EITI) پیرامون اعتبار‌گیری مجدد افغانستان از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد.

در آغاز، آقای روبنسن از تلاش‌ها و از پیشرفت‌های افغانستان طی ۱۸ ماه اخیر ستایش کرد. وی همچنان اطمینان سپرد که قبل از کنفرانس جینیوا، سرنوشت عضویت افغانستان واضح خواهد شد.

سپس، محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم ضمن سپاس‌گزاری از همکاری سازمان متذکره گفت، که حکومت افغانستان متعهد به تأمین شفافیت بوده و در این بخش برای سازمان ابتکار شفافیت صنایع استخراجی اطمینان همکاری می‌دهد.

او هم‌چنان در مورد آمادگی برای نهایی‌سازی گزارش هفتم صحبت کرد و افزود: در مورد جمع‌آوری مواد گزارش هفتم، آمادگی‌های لازم اتخاذ گردیده و هر چه زودتر تکمیل می‌گردد.

در جریان این نشست ضمن تهیه گزارش هفتم، در مورد آمادگی‌ها برای کنفرانس جینوا نیز صحبت شد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۷:۵۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا در دفتر کارش ملاقات نمود.
در این دیدار شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم. . .

BACK TO NEWS