اولین جلسه تیم‌های تخنیکی بین وزارت معادن و پترولیم و شرکت میتل فورتسکیو آسترالیا برگزار شد

firoz_admin
شنبه ۱۳۹۹/۷/۵ - ۹:۲
rfr

محمد هارون چخانسوری سرپرست وزارت معادن و پترولیم، با اعضای کمپنی میتل فورتسکیو گروپ آسترالیایی از طریق ویدیو کنفرانس صحبت کرد. در این ویدیو کنفرانس که محترم عطاء نصیب رئیس واحد تسهیل سرمایه‌گذاری افغانستان نیز حضور داشتند، بر هماهنگی بهتر میان تیم‌های تخنیکی وزارت معادن و پترولیم و کمپنی میتل فورتسکیو گروپ آسترالیایی تاکید شده و همچنان در راستای شریک ساختن معلومات تخنیکی بحث و گفتگو صورت گرفت.

محمد هارون چخانسوری سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت: علاقمندی کمپنی فورتسکیو در سکتور صنایع استخراجی افغانستان، فرصت بزرگ برای تقویت روابط میان افغانستان و آسترالیا و استفاده موثر از منابع طبیعی افغانستان است.

وی همچنان افزود، به منظور هماهنگی بهتر، تیم تخنیکی وزارت برای شریک‌سازی معلومات با این شرکت همکاری خواهد داشت.

قابل یادآوریست که بر اساس تفاهم‌نامه امضأ شده، میان حکومت افغانستان و کمپنی میتل فورتسکیو گروپ، کمپنی متذکره برعلاوه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف معدنکاری، برای ارتقای ظرفیت‌های تخنیکی وزارت نیز کمک خواهند کرد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

BACK TO NEWS