وزرای جدید کابینه، مراسم تحلیف را بجا آوردند

firoz_admin
Thu, Feb 04 2021 6:40 PM
لالا

مراسم تحلیف وزرای جدید کابینه که اخیراً از سوی ولسی جرگه رای اعتماد بدست آوردند، بعد از ظهر امروز در برابر محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، بجا گردید.

در مراسمی که بدین مناسبت در قصر سلام خانۀ ارگ انجام شد و در آن بانوی اول کشور، امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور و استاد سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور نیز حضور داشتند، ابتدا داکتر فضل محمود فضلی رئیس عمومی ادارۀ امور ضمن تبریکی به وزرای جدید، گفت: ادارۀ امور متعهد است که به منظور هماهنگی و موثریت بیشتر در اجندا و محتویات شوراهای عالی و موثریت بیشتر جلسات کابینه، با آنان از نزدیک کار کند.

پس از انجام مراسم تحلیف وزرای جدید کابینه، رئیس جمهور غنی ضمن تبریکی به آنان، از ولسی جرگه بخاطر دادن رای اعتماد به وزرای جدید تشکر کرد و برای آنان در امور محوله، آرزوی موفقیت نمود. وی افزود: مردم انتظار دارند که به بازوی توانا، فکر منسجم و دست پاک شما، نظام جمهوری اسلامی افغانستان مستحکم می شود.

رئیس جمهور کشور خطاب به وزرای جدید کابینه گفت که خواست من از شما تطبیق قانون اساسی است، زیرا قانون اساسی وثیقه ملی می باشد و به هر اندازۀ که آنرا عملی سازیم، به همان اندازه اعتماد مردم زیاد و مشروعیت نظام به سطح منطقوی و بین المللی بلند میرود.

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS