تدویر سمینار آموزشی ثبت و بررسی دارایی‌های کارمندان بلند رتبه وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۸:۴۵
141

اداره ثبت و بررسی دارایی‌های اداره امور ریاست جمهوری سمینار یک‌روزه چگونگی ثبت دارایی‌ها را برای کارمندان بلند رتبه وزارت معادن و پترولیم برگزار نمود.

در این سمینار حسین‌داد شفایی معین سروی‌جیولوجی وزارت معادن و پترولیم، محترم عبدالودود بشریار رئیس ثبت و بررسی دارایی‌های اداره امور و روسای وزارت شرکت داشتند.

آقای شفایی به نمایندگی از رهبری وزارت تعهدات وزارت معادن و پترولیم را در امر مبارزه با فساد اداری تجدید کرده و همکاری رهبری وزارت را در زمینه ابراز داشت.

همچنان محترم بشریار ضمن وضاحت در مورد چگونگی ثبت و بررسی دارایی‌های کارمندان بلند رتبه ادارات دولتی مطابق ماده ۱۵۴ قانون اساسی افغانستان گفت: «این اداره برای جلوگیری از حیف‌ و ‌میل شدن دارایی‌های عامه، ترویج فرهنگ امانت‌داری، شفافیت، حساب‌دهی و حاکمیت قانون ایجاد شده تا توسط آن بتواند دارایی‌های مقامات دولتی را ثبت، تحلیل، بررسی و نشر نماید».

همچنان محترم احسان‌الله حیات کارشناس آگاهی عامه اداره ثبت و بررسی دارایی‌ها پیرامون اهداف و پلان‌های این اداره به اشتراک کنندگان معلومات ارائه داشت.

در اخیر در مورد قانوق اشاعه، ثبت و بررسی دارایی‌ها، طرز خانه‌پری فورم و معرفی سیستم ثبت آنلاین توسط همکاران اداره ثبت و بررسی دارایی‌ها محتوای معلوماتی ارائه گردید.

در این سمینار در مورد تعهدات حکومت افغانستان در امر مبارزه با فساد اداری، عواقب ناگوار ارائه‌ی معلومات نادرست در فورم ثبت دارایی‌ها و جریان چگونگی بررسی آن معلومات ارائه گردیده و در پایان اشتراک کنندگان نظریات و پیشنهادات‌ شان‌را در این زمینه شریک نمودند.

#وزارت‌معادن‌وپترولیم #MoMP

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

BACK TO NEWS