استخدام فارغ التحصیلان سال 1401پوهنځی جیولوجی و معادن پولی تخنیک کابل در پروژه های معدنکاری

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۳ - ۱۴:۴
سس

برای نخستین بار  تمام فارغ التحصیلان سال 1401 پوهنځی جیولوجی و معادن پولی تخنیک کابل از طریق وزارت معادن و پترولیم به کمپنی های خصوصی معدنکاری معرفی و استخدام گردیدند.

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در مراسم که به همین منظور برگزار گردید گفتند: جای بسا خوشی است که امروز در برنامه استخدام جوانان وطن در بخش های استخراج، اکتشاف و جیولوجی معادن حضور داریم و وزارت معادن و پترولیم همواره زمینه کار را در بخش های مختلف معدنکاری از جمله در تصدی زغال سنگ شمال، معادن نمک و دیگر معادن فراهم نموده و ده ها هزار نفر مصروف کار هستند.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم روی منابع معدنی افغانستان نیز صحبت نموده گفتند: افغانستان دارای منابع سرشار معدنی از جمله ذغال سنگ، طلا، آهن، مس، نمک و غیره بوده و مسوولیت ما است تا این منابع را بصورت درست مدیریت نموده با صداقت و وفاداری به ملت و کشور خود کار نمائیم و  به خودکفایی برسیم.

محترم پوهنوال عبدالرشید اقبال رئیس پوهنتون پولی تخنیک کابل نیز صحبت نموده گفتند: جای افتخار است که برای نخستین بار در چنین برنامه حضور داریم و شاهد استخدام انجنیران پولی تخنیک کابل هستیم که با همکاری وزارت معادن و پترولیم استخدام میگردند و از رهبری وزارت معادن و پترولیم که زمینه کار را برای محصلین فراهم نمودند سپاسگزاریم.

 محترم شیرباز کمین زاده رئیس شرکت افغان انوست که مسوولیت استخدام 75 فیصد این محصلین را بعهده دارد نیز صحبت نموده گفتند: خوشحال هستیم که در برنامه استخدام محصلین عزیز کشور خود حضور داریم، کمپنی ها باید از ظرفیت های موجود در کشور استفاده نموده و زمینه کارهای عملی را بعد از فراغت برای محصلین فراهم سارند. و محصلین نیز باید ازین فرصت ها نهایت استفاده را نمایند.

قابل یاد آوریست که وزارت معادن و پترولیم در نظر دارد تا زمینه کار را با پرداخت معاش و ضروریات شان برای تمام فارغ التحصیلان پوهنتون های کشور در رشته های جیولوجی معادن، تفحص،اکتشاف و استخراج معادن فراهم سازد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۹
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه قزاقستان

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه قزاقستان تحت ریاست سریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان و تیم همراه شان ملاقات نموده روی همکاری های. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۱۱
Background image

دیدار سرپرست وزارت با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم  در دفتر کار اش با محترم مولوی بدرالدین حقانی  سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.
در این دیدار هر دو طرف روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS