دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل 

firoz_admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۳۲
ss

در دیدار شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل در مورد پیشرفت ها و دیگر موضوعات مهم و اساسی پروژه تاپی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 
رئیس پروژه تاپی ضمن ابراز خرسندی از وقت ملاقات شان با رهبری این وزارت، در باره پیشرفت های اخیر تاپی بخصوص در بخش های امنیتی  تخنیکی و چگونگی کار عملی این پروژه در آینده های نزدیک بحث و گفتگو کردند . 
شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم نیز ضمن عرض خیرمقدم، از پیشرفت های پروژه تاپی اظهار خوشی نموده گفتند: خوشبختانه کار پروژه به سرعت جریان داشته و تلاش مینمائیم تا اندک کارهای باقیمانده نیز بزودی تمام گردد و این پروژه مهم و بنیادی هرچه زودتر افتتاح و کارعملی آن آغاز گردد.
در ادامه سرپرست وزارت معادن و پترولیم ملاحظات شان را در قسمت استملاک زمین های مسیر تاپی و در نظر گرفتن محیط زیست مسیر لوله گاز با رئیس کمپنی شریک نموده گفتند: انتقال لوله گاز باید در هماهنگی با اداره محیط زیست افغانستان صورت گیرد و طوری باید باشد که به محیط زیست صدمه وارد نگردد و تمام مسایل محیط زیستی نیز مراعات و در نظر گرفته شود.
در اخیر سفیر ترکمنستان نیز صحبت نموده از سفر اخیر هیئت افغانستان به ترکمنستان معلومات داده گفتند در این سفر نمایشگاه محصولات افغانستان در ترکمنستان برگزار گردید که در آن محصولات معدنی افغانستان از جمله سنگ مرمر نیز  به نمایش گذاشته شد و قرار است بزودی هیئت از ترکمنستان نیز به ولایت هرات رفته و برای خرید سنگ مرمر با تاجران مرمر هرات دیدار و گفتگو نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۲۹
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه قزاقستان

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه قزاقستان تحت ریاست سریک ژومانگارین معاون نخست وزیر قزاقستان و تیم همراه شان ملاقات نموده روی همکاری های. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۸ - ۸:۱۱
Background image

دیدار سرپرست وزارت با سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم  در دفتر کار اش با محترم مولوی بدرالدین حقانی  سفیر افغانستان مقیم امارات متحده عربی دیدار کرد.
در این دیدار هر دو طرف روی. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS