جلسه هماهنگی تطبیق طرزالعمل صادرات سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی تدویر گردید

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱ - ۱۸:۸
vvv

جلسه هماهنگی تطبیق طرزالعمل صادرات سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی که از سوی شورای عالی اقتصادی به تصویب رسیده بود جهت تطبیق موثر آن امروز در مقر وزارت معادن و پترولیم دایر گردید.

در این جلسه  روی ایجاد تسهیلات در روند صادرات سنگ های قمیتی و نیمه قیمتی با سکتور خصوصی بحث های همه جانبه صورت ګرفته، تصامیم لازم اتخاذ گردید. تا سکتور خصوصی بتواند به اساس تصدیق نامه ارسال شده این وزارت در میادین هوائی و گمرکات کشور به مشکلات و چالش‌ها مواجه نشوند.

در جلسه متذکره محمد هارون چخانسوری وزیر معادن و پترولیم، محمد عتیق ذکی معین پالیسی و تسهیل برنامه های استخراجی این وزارت، عالم شاه ابراهیمی معین گمرکات وزارت مالیه،  سلمان بن شاه معین وزارت صعنت و تجارت، حسیب سروش معین پالیسی اداره هوانوردی ملکی، شیرباز کمین زاده رئیس عمومی اتاق صنایع شفیق الله عطایی معاون اتاق تجارت و سرمایه گذاری و نصیب عزیزبیک رئیس عامل اتحادیه صادرکننده گان سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی اشتراک داشتند..

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

BACK TO NEWS