گزارش مختصراز فعالیت های تیم نمبر (1) منرالهای صنعتی ریاست اکتشاف منرالها

firoz_admin
شنبه ۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۱۰:۱۵
fd

وزارت معادن و پترولیم همه ساله تیم های سروی خود را در چوکات تیم های ساحوی به ولایات مختلف کشور اعزام می نماید تا ساحات پلان شده را مورد مطالعه قرار دهند. یکی از تیم های ساحوی، مطالعات خویش را روی فاز دوم مواد ساختمانی (ریگ، جغل و سنگ های تعمیراتی) در ساحات درونته، شلتک و سرخکان ولسوالی قرغه یی ولایت لغمان انجام داده است.

فعالیت های این تیم شامل سروی و کانتوربندی ساحات به مقیاس 1:5000 می باشد.

سنگ تعیمراتی ساحات متذکره از نظر دانه‎داری (درشت، متوسط و ریزه) میباشد. سنگ تعمیراتی این فاز نظر به فاز سوم انتروزیف ها قسماً درز دار بوده لیکن برای استخراج و بهره برداری مناسب می باشد .

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS