محمد هارون چخانسوری: تمرکز ما روی تسهیل جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در سکتور صنایع استخراجی کشور است

firoz_admin
شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۹:۱۵
1234

محمد هارون چخانسوری، وزیر معادن و پترولیم صبح امروز با مسؤولین اتاق تجارت و صنایع اندونیزیا، در مورد فرصت‌‌های موجود سرمایه‌گذاری در سکتور صنایع سکتور استخراجی افغانستان، توسط ویدیو کنفرانس صحبت نمود. در این دیدار فیض‌الله ذکی، سفیر جمهوری اسلامی افغانستان مقیم جاکارتا، داکتر عارف رحمان سفیر اندونیزیا مقیم کابل و فخری طیب رئیس اتاق تجارت و صنایع اندونیزیا نیز اشتراک داشتند.

در ابتداء محمد هارون چخانسوری وزیر معادن و پترولیم، ضمن اشاره به روابط نیک میان دو کشور و ابراز امتنان از علاقمندی اتاق تجارت و صنایع اندونیزیا در سکتور صنایع استخراجی افغانستان، درمورد فرصت‌های موجود در این سکتور معلومات همه جانبه ارائه کرد.

وزیر معادن و پترولیم در اشاره به ایجاد چارچوب حقوقی و پالیسی پایدار و قابل اعتماد برای سرمایه‌گذاری گفت: تمرکز ما روی تسهیل جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در سکتور صنایع استخراجی کشور است.

در جریان جلسه، فیض‌الله ذکی سفیر جمهوری اسلامی افغانستان در جاکارتا و داکتر عارف رحمان سفیر اندونیزیا در کابل در مورد نقش سرمایه‌گذاری در بهبود روابط دو کشور، صحبت نمودند.

در پایان جلسه تصمیم اتخاذ گردید تا تیم‌های تخنیکی از جوانب ایجاد گردد و در مورد مسایل تخنیکی پروژه‌های معادن و نفت و گاز به بحث‌های منظم بپردازند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

BACK TO NEWS