محمد هارون چخانسوری: ما چنین آینده‎ی را برای سکتور معادن ترسیم نموده‎ایم که هر فرد جامعه از فواید آن مستفید خواهد شد

firoz_admin
Sat, Dec 26 2020 5:18 PM
اهل

محمد هارون چخانسوری وزیر معادن و پترولیم، بعد از ظهر امروز محمد عتیق ذکی، معین پالیسی و برنامه های استخراجی را به کارمندان وزارت معرفی کرد. 

در آغاز مراسم، محمد حمید یوسفی معین مالی و اداری وزارت معادن و پترولیم، حکم رئیس جمهور را در رابطه به تقرر معین پالیسی و برنامه های استخراجی، قرائت نمود. 

محمد هارون چخانسوری، وزیر معادن و پترولیم ضمن مبارکباد به محمد عتیق ذکی، گفت: وزارت معادن و پترولیم یک سکتور بزرگ حیاتی برای رفاه اقتصادی کشور و مردم است. ما متعهد به ایجاد تحرک پایدار در این سکتور هستیم و برای رسیدن به این هدف، نیاز به جذب کادرهای ورزیدۀ ملی می‎باشد تا به اساس دورنمای وزارت و اولویت های تعریف شده در نقشه راه معادن، برنامه های موثر را ترتیب و تطبیق نماییم. 

محمد هارون چخانسوری افزود: ما چنین آینده‎ی را برای این سکتور ترسیم نموده‎ایم که هر فرد جامعه از فواید آن مستفید خواهد شد، رفاه اقتصادی را تامین خواهد کرد و سطح عواید ملی را افزایش خواهد داد. 

محمد عتیق ذکی، معین پالیسی و برنامه های استخراجی در سخنانش از اعتماد رهبری حکومت و وزارت معادن و پترولیم تشکری کرد و گفت: درک و آگاهی خوب درمورد سکتور معادن کشور دارم و توسط این درک، با تعهد کامل، برای انکشاف این سکتور از تلاش های خویش دریغ نه خواهم ورزید.  

محمد عتیق ذکی گفت: انجام تحقیقات هدفمند، یگانه راه برای یافتن پاسخ‎های منطقی به چالش های فعلی سکتور معادن و ایجاد موثریت در این سکتور خواهد بود. برای اینکه موثریت بیشتر در این سکتور ایجاد شود، نیاز است تا این سکتور به فعالیت های اساسی خویش که نقش پالیسی ساز و نظارت کننده است، تمرکز نماید.

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS