سرپرست  وزارت معادن و پترولیم با علما وبزرگان قوم مشوانی  از ولایات مختلف کشور دیدار نمودند

firoz_admin
Thu, Feb 03 2022 8:52 PM
الل

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزات معادن و پترولیم مورخ 14 /11/1400 با علما، بزرگان و متنفذان قوم  مشوانی از ولایات مختلف کشور در دفتر کارش دیدارنمود.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم ضمن خوش آمدید به علما، بزرگان و متنفذان قومی  گفت: ما مسوولیت سنگین را به دوش داریم. همچنان در مدت بیست سال گذشته با دادن قربانی امروز در یک فضای صلح و امن زنده‌گی میکنیم.
قبلأ افغانستان در اشغال بیش از 48 کشور دنیا قرار داشت این همانند یک جنگ جهانی بود، سایر کشورها به گونه غیر مستقیم در جنگ با ملت ما دخیل بودند، این کشورها با مصرف ترلیون ها دالر و تلفات انسانی بلاخره به نصرت الله متعال و از اثر قربانی ملت افغانستان به عقب رانده شدند که این همه دست آورد در نتیجه خردمندی و درایت تمامی رهبران امارت اسلامی، مجاهدین و ملت رنجدیده افغانستان حاصل شده است.
خداوند را شکر گذار هستیم که امروز با پیرزوی امارت اسلامی، نظام اسلامی و حاکمیت ملی در سراسر کشور حاکم گردیده است و فعلآ امارت اسلامی و همه مردم ما در امتحان بزرگ قرار داریم و کوشش مینمایم با ارائه خدمات فراگیر و صادقانه باعث رشدُ اقتصاد کشور گردیده و سطح عواید ملی را بالا ببریم تا بتوانیم این ملت رنجیده را از بحران اقتصادی نجات بدهیم.

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS