رئیس جمهور غنی: «با ایجاد تحرک اقتصادی در سکتور معادن، برای اشتغال زایی و ازدیاد عواید زمینه مساعد گردد».

firoz_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۴/۱۱ - ۷:۴۲
ییی

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شام روز گذشته با محمد هارون چخانسوری سرپرست وزارت معادن و پترولیم، کبیر عیسی خیل مشاور ارشد مقام عالی ریاست جمهوری و حارث منان رئیس عمومی اداره پالیسی و استراتیژی، در ارگ ریاست جمهوری توسط ویدیو کنفرانس صحبت نمود.

در این دیدار محمد هارون چخانسوری گزارش کاری خویش را به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه کرد و از اقدامات ابتدایی برای ایجاد تحرک لازم با شفافیت کامل و قانونی معلومات ارائه نمود.

متعاقباً، کبیر عیسی خیل مشاور ارشد مقام عالی ریاست جمهوری از حمایت و همکاری های حقوقی به وزارت معادن و پترولیم اطمینان داد.

سپس حارث منان رئیس عمومی اداره پالیسی و استراتیژی نیز از همکاری های ایشان در عرصه تحرک اقتصادی به وزارت معادن و پترولیم اطمینان داد.

رئیس جمهور غنی پس از استماع گزارش، از اقدامات ابتدایی آقای چخانسوری ابراز امتنان نموده بر اصلاحات در چارچوب حقوقی معادن و ایجاد تحرک عملی و شفاف در این سکتور که باعث ایفای نقش ارزنده در ازدیاد عواید کشور و اشتغال زایی گردد، تاکید ورزید.

رئیس جمهور افزود که مشکلات حقوقی در سکتور معادن باید حل گردد و برای ایجاد تحرک اقتصادی در این سکتور هدایات لازم صادر نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

BACK TO NEWS