اعمار لندسکیپ(ساخت سرکها، پیاده روها و ساحه سبز) مقر وزارت 

firoz_admin
k

تاریخ نشر

تاریخ ختم

عنوان و شماره دعوتنامه داوطلبی: اعمار لندسکیپ(ساخت سرکها، پیاده روها و ساحه سبز) مقر وزارت    MoMP/W13/NCB/1400

ریاست تدارکات وزارت معادن وپترولیم به نمایندگی ریاست اداری و خدمات خویش از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت بعمل می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه­ "اعمار لندسکیپ(ساخت سرکها، پیاده روها و ساحه سبز) مقر وزارت" اشتراک کرده و نقل شرطنامه مربوطه را از آمریت تدارکات ساختمانی اخذ و آفر های خویش را مطابق شرایط مندرج شرطنامه و طبق قانون و طرزالعمل تدارکات از تاریخ نشر اعلان الی مدت (21)روز تقویمی بدست آورده میتوانند آفر های ناوقت رسیده  وانترنتی قابل پذیرش نمی باشد.

تضمین آفر بشکل بانک گرنتی مبلغ (330،000 سه صد و سی هزار افغانی) اهلیت داوطلبی میباشد.

جلسه آفرگشایی به روز معینه در ریاست تدارکات وزارت معادن و پترولیم واقع چهاراهی عبدالحق جوار مسلخ، کابل تدویر می­گردد.

 

More tenders

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۳۴
Background image

اعلان ۵۱ ساحه معدنکاری مقیاس کوچک

وزارت معادن و پترولیم قرارداد 51 پروژه معدنکاری مقیاس کوچک سنگ مرمر کلسیت بلوری و نمک مربوطات ولایات کابل فراه و تخار را که مشخصات آن ضم جدول میباشد غرض جلب علاقه مندان مجدداً به اعلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۳
Background image

اطلاعیه عقد قرار داد

شرکت صنعتی خصوصی تویار در نظر  دارد ۲ قلم تیل مورد نیاز وسایط نقلیه و ماشینری مورد نیاز خویش را برای سال مالی ۱۴۰۳ از طریق رقابت آزاد تدارک و عقد قرار داد نماید. شرکت ها و موسسات که . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۱
Background image

اطلاعیه عقد قرار داد

شرکت صنعتی خصوصی تو یار در نظر به تعداد اجرای خدمات حقوقی و مسلکی خویش را از طریق رقابت آزاد با شرکت خدمات حقوقی عقد قرار داد نماید. شرکت ها و موسسات که خواهش اشتراک در پروسه داوطلبی را . . .

Back to tenders