اعلامیه وزارت معادن و پترولیم به مناسبت روز جهانی دسترسی به اطلاعات

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۷/۸ - ۱۴:۵۵
dddd

برای بقاء و تقویت نظام جمهوری نیاز است که، دسترسی به اطلاعات به عنوان یک حق برای مردم آسان گردد. برای اینکه مردم نیازهای خود را در برنامه‌های حکومت حس نمایند، ضرورت است که به معلومات همه‌جانبه دسترسی داشته باشند.

وزارت معادن و پترولیم به منظور تأمین اصل شفافیت و حساب‌دهی متعهد است، چون منابع معدنی افغانستان، سرمایه ملی همه شهروندان است. این وظیفه و رسالت ملی ما است که اطلاعات به موقع و دقیق را در مورد هرگونه پیشرفت، نوآوری، برنامه‌ها و پروژه‌های جدید در این بخش به مردم ارائه دهیم.

رهبری وزارت معادن و پترولیم به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی دسترسی به اطلاعات، به روح شهدای خانواده مطبوعات افغانستان دعا کرده و حمایت خود را از تمام اصول ملی و بین‌المللی آزادی‌بیان و دسترسی به اطلاعات ابراز می‌دارد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۵۲
Background image

جلسه اداری  وزارت معادن وپترولیم تدویرگردید

جلسه اداری به رهبری شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سر پرست وزارت معادن وپترولیم با حضور معینان و روئسای وزارت برگزار گردید.
درین جلسه سر پرست وزارت معادن وپترولیم آمدن عید سعید فطر را قبلآ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۵
Background image

تدویر جلسه بین‌الوزارتی جهت پیشبرد کارهای پروژه تاپی 

این جلسه بریاست شیخ‌ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و اشتراک معینان و مسؤلین وزارت های محترم مالیه، عدلیه، خارجه، زراعت، آبیاری و مالداری، اداره ملی محیط زیست و د. . .

BACK TO NEWS