معرفی رئیس عمومی حقوق وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۴
ss

محترم مفتی داد محمد ، به اساس پیشنهاد شماره (294) مورخ 6/4/1445  هـ ق مقام وزارت معادن و پترولیم و حکم شماره (5027) مؤرخ 25/10/1445 هجری قمری مقام عالی محترم ریاست الوزرا به حیث رئیس عمومی حقوق  توسط شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با حضور شیخ ضیاءالرحمن الاریوبی معین پلان و پالیسی و تعدادی از روئسا مرکزی به کارمندان آن ریاست معرفی گردید. 
سرپرست  وزارت معادن و پترولیم  ضمن معرفی محترم مفتی داد محمد به حیث رئیس عمومی حقوق در رابطه به شخصیت علمی و کارکردهای قبلی شان صحبت نموده از خداوند متعال در امور محوله موفقیت برایشان آرزو نمودند.
رئیس عمومی حقوق از اعتماد رهبری وزارت معادن و پترولیم ابراز قدردانی نموده وعده سپردند که برای پیشبرد امور محوله به وجه احسن از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزیده و نیز از همکاران خواستار همکاری همه جانبه شدند.
محترم داد محمد قبلأ وزارت محترم دفاع و از یک‌سال بدینسو در ریاست دعوت و ارشاد وزارت معادن و پترولیم ایفای وظیفه نموده، لسانس علوم دینی و متخصص فی الفقه میباشند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۹:۳۵
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن وپترولیم با والیان هرات، فاریاب و بادغیس 

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشست های جداگانه با شیخ نور احمد اسلام جار والی هرات، محمد شعیب رسالت والی فاریاب و ملا عبدالصمد جاوید والی بادغیس در دفتر. . .

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

BACK TO NEWS