گروپ کاری منرال‌ها (Minerals Working Group) برگزار شد

firoz_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۳/۷ - ۹:۵۵
zz

کابل، ۲۵ ثور ۱۳۹۹
جلسۀ​ گروپ کاری منرال‌ها با اشتراک محترم ولی‌الله ځدران معین پالیسی و برنامه‌های وزارت معادن و پترولیم، اعضای تخنیکی وزارت، همکاران بین‌المللی از قبیل سفارت ایالات متحدۀ آمریکا، ادارۀ همکاری‌های بین‌المللی انگلستان، بانک انکشافی آسیایی، بانک جهانی و نماینده‌گان سکتور خصوصی افغانستان برگزار شد.

در این جلسه وزارت معادن و پترولیم معلومات لازم را در رابطه به پیشرفت‌های اخیر در نهایی‌سازی ساختار تشکیلاتی جدید وزارت، ترتیب قرارداد معدنکاری نمونوی طبق چارچوب حقوقی جدید معدنکاری و رسمی‌سازی معدنکاری احجار قیمتی و نیمه قیمتی را شریک ساخته که توسط اعضای جلسه مورد استقبال قرار گرفت.​

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۷:۵۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا در دفتر کارش ملاقات نمود.
در این دیدار شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم. . .

BACK TO NEWS