کارگاه‌آموزشی ترویج حکومت‌داری خوب در سکتور صنایع استخراجی افغانستان برگزار گردید

Feroz_momp
یکشنبه ۱۳۹۸/۴/۳۰ - ۸:۴۴
news

وزارت معادن و پترولیم کارگاه‌آموزشی را تحت عنوان "ترویج حکومت‌داری خوب در سکتور صنایع استخراجی افغانستان" با اشتراک محترم ولی‌الله ځدران معین پالیسی و برنامه‌های وزارت معادن و پترولیم، نماینده‌گان محترم وزارت‌های مالیه و تجارت‌وصنایع، سکتور خصوصی، جامعه مدنی و دفتر همکاری‌های آلمان (GIZ) راه اندازی نمود.

آقای ځدران روی معیارات جدید برنامه ابتکار شفافیت صنایع استخراجی افغانستان (Afghanistan Extractive Industries Transparency Initiative-AEITI) در سال 2019، گزارش راپور ششم گروپ چند جانبه (MSG) و کارکردهای مفتش مستقل در عرصه راپور ششم بحث نموده، و از شرکای ذیربط (وزارت‌های محترم مالیه، تجارت‌وصنایع، جامعه‌مدنی و سکتور خصوصی) تقاضا به عمل آورد که در شریک سازی معلومات و ارقام دقیق با جوانب ذیدخل سکتور صنایع استخراج و ابتکار شفافیت همکار باشند تا افغانستان را از حالت تعلیق در راستای عضویت بین‌المللی (AEITI) کمک کند.

قابل یادآوریست که در این برنامه ضمن اجرای کارگروپی، اشتراک ‌کننده‌گان به‌طور متفرقه روی ارزیابی پیشرفت‌های مورد نیاز، اقدامات بعدی و خلاها در شفافیت صنایع استخراجی بحث و تبادل نظر نمودند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

BACK TO NEWS