نشست همآهنگی بین الوزارتی در مورد تنظیم سکتور سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی

firoz_admin
Sun, Oct 29 2023 8:13 AM
ثث

برگزاری‌ نشست همآهنگی بین الوزارتی در مورد تنظیم سکتور سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی میان وزارت های محترم داخله، مالیه و صنعت تجارت مورخ 6/8/1402 در مقر وزارت معادن و پترولیم تدویر گردید. 
در این نشست که بریاست شیخ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و اشتراک معینیان محترم وزارت‌های  مالیه، داخله و صنعت و تجارت، با حضور داشت معینان پلان و پالیسی، مالی و اداری و شماری از روئسا این وزارت در رابطه به تنظیم سکتور سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، طرزالعمل معدنکاری حرفوی و در مورد معادن سرب بی بی گوهر و زاهدان ولایت کندهار بحث و تبادل نظر نمودند.
در اخیر معینان وزارت های محترم داخله، مالیه و صنعت و تجارت نظریات شان‌را در زمینه ارایه نمودند.

تازه ترین اخبار

Wed, Jul 03 2024 8:31 AM
Background image

C N G آفر گشایی دستگاه تولید گاز فشرده

جلسه آفرگشایی دستگاه تولید گاز فشرده C N G شهر شبرغان ولایت جوزجان به رهبری شیخ الحدیث شهاب الدین "دلاور" سر پرست وزارت معادن وپترولیم، ضیاء الرحمن "الاریوبی" معین پلان و پالیسی، شماری. . .

Wed, Jul 03 2024 8:24 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با شرکای روسی شرکت افغان پترول( افغان جیو)

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم  به تعقیب دیدار قبلی با شرکت افغان پترول ملاقات داشت، بار دیگر با  شرکای روسی این شرکت در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این دیدار. . .

Tue, Jul 02 2024 8:41 AM
Background image

نصب حاضری الکترونیکی در پروژه ساحات قشقری و انگوت

به اساس هدایت شیخ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و بمنظور تأمین شفافیت و ایجاد سهولت برای کارمندان پروژه قشقری و انگوت سیستم حاضری الکترونیکی نصب گردید.

کارمندان. . .

BACK TO NEWS