معین جدید مالی و اداری وزارت معادن و پترولیم معرفی گردید

firoz_admin
شنبه ۱۳۹۹/۵/۴ - ۱۴:۱۹
ddd

به اساس پیشنهاد وزارت معادن و پترولیم و حکم شماره ۹۸۸ مؤرخ ۲ اسد ۱۳۹۹ مقام عالی ریاست جمهوری، محمد حمید یوسفی در بست مافوق رتبه به حیث معین مالی و اداری وزارت معادن و پترولیم تعیین و توسط سرپرست این وزارت به همکاران معرفی گردید.

در مراسمِ که به همین مناسبت با حضورداشت رهبری وزارت، رؤسا، مشاورین و مهمانان بیرونی برگذار شده بود؛ محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم سخنرانی کرد. وی تقرر معین جدید مالی و اداری را تبریک عرض نموده و حضور ایشان را در سطح رهبری وزارت باعث تحرک و تسریع این روند دانست.
محمد هارون چخانسوری گفت: امروز رهبری وزارت معادن تکمیل گردید. مسئولیت ما ایجاد تحرک در سکتور معادن است زیرا این سکتور نقش ارزندۀ را در رشد اقتصاد کشور ایفا می نماید.
سپس محمد حمید یوسفی، معین جدید التقرر مالی و اداری وزارت ضمن تشکر از اعتماد رهبری حکومت وعده سپرد که با سیستم‌سازی به عنوان یک اصل و استفاده از تکنولوجی روز؛ سرعت و سهولت را در امور کاری وزارت تقویت خواهد کرد.

همچنان وی افزود: با ارج گذاری به کلیه ارزش‌ها، در راستای جمع‌آوری عواید، ترویج فرهنگ سمع شکایات و رسیدگی به آن، تطبیق اصل مکافات و مجازات و ارتقای ظرفیت تلاش می‌نمایم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۳۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل 

در دیدار شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل در مورد پیشرفت ها و دیگر موضوعات مهم و اساسی پروژه تاپی بحث و تبادل نظر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۲۴
Background image

دیدار سر پرست وزارت معادن وپترولیم با مسولین کمپنی افچین

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با مسولین کمپنی افچین در دفتر کارش ملاقلات نمود.
درین دیدار روی موضوعات  مختلف ازجمله تصفیه حسابات قبلی، پلان های آینده، معاشات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۱۹
Background image

ديدار قرارداديان معادن نمک با معین پلان و پالیسی

 امروز تمام قراردادیان معادن نمک، مالکان فابریکات نمک و اعضای اتحادیه نمک با معین پلان و پالیسی وزارت معادن و پترولیم شیخ ضیاء الرحمن الاریوبی با حضور داشت نمایندگان وزارت مالیه، وزارت. . .

BACK TO NEWS