فرصت‌های سرمایه‌گذاری بالای معادن ولایت بادغیس برای سرمایه‌گذاران معرفی شد

firoz_admin
Tue, Jan 07 2020 8:55 AM
cc

فرصت‌های سرمایه‌گذاری جهت تشویق متشبثین خصوصی محلی برای سرمایه‌گذاری بالای معادن بادغیس معرفی شد.

در برنامه‌ی که به همین مناسبت هفته گذشته با اشتراک رؤساء و نمایندگان ادارات دولتی، نمایندگان سکتور خصوصی، علما، متنفذین قومی، محاسن سفیدان، نمایندگان جامعه مدنی، جوانان و خبرنگاران در ولایت بادغیس برگزار شده بود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معادن ولایت بادغیس معرفی شد.

در این برنامه، معلومات کلی در مورد ذخایر معدنی ولایت بادغیس و اهمیت معدن‌کاری قانونی از قبیل ایجاد شغل، استفاده معقول از مواد طبیعی، جلوگیری از ورود مواد کم کیفیت خارجی، جلوگیری از فرار نیروی‌کار و تأمین امنیت ساحات معدن‌کاری برای اشتراک کننده گان پیشکش گردید.

همچنان مسؤولین مستوفیت ولایت بادغیس پیرامون اهمیت پرداخت و جمع‌آوری عواید سخن گفته و افزودند که آمریت معادن بادغیس از جمله بهترین واحدهای ولایتی بوده که در قسمت جمع آوری عواید سهم بارز داشته و در سال مالی گذشته توانسته است، بیشتر از فیصدی تعیین شده عواید بدست آورد، همچنان معاون شبکه نهادهای مدنی ولایت بادغیس و معاون شورای ولایتی این ولایت صحبت‌هایی پیرامون تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در معادن ولایت بادغیس و تشویق جوانان به ادامه تحصیل در رشته‌های انجینیری معدن داشتند.

در اخیر نماینده مقام ولایت، برگزاری چنین محافل را بسیار ارزنده و مهم تلقی کرده و افزود که نیاز مبرم جامعه است تا جهت خودکفایی به استخراج قانونی منابع طبیعی همچو معادن روی آورده و از آن در راستای آبادانی کشور استفاده مزید صورت گیرد.

#بادغیس #وزارت‌معادن‌و‌پترولیم #MoMP

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS