سرپرست وزارت معادن و پترولیم با سفیر کشور چین مقیم کابل از طریق ویدیو کنفرانس صحبت نمود

firoz_admin
Sun, Oct 16 2022 2:35 PM
شش

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم یکشنبه مؤرخ 24 میزان سال جاری با حضورداشت معینان و تعدادی از روئسا با آقای وانگ یو سفیر جمهوری چین مقیم کابل در خصوص سکتور صنایع استخراجی، به ویژه در مورد وضعیت، پیشرفت و اولویت‌های پروژه‌‌های مس عینک، آمو دریا و سروی ساحه کتواز از طریق ویدیو کنفرانس صحبت نمود.

در نخست سرپرست وزارت معادن و پترولیم، کشور چین را همسايه يي مهم و هم‌کار خوب افغانستان خواند و از کمک های همیشگی آن کشور اظهار قدردانی و تشکری نمودهمچنان ابراز امیدواری کرد که کمک‌های آن کشور در بخش مختلف ادامه داشته باشد. 

متعاقبا وانگ یو، سفیر جمهوری چین مقیم کابل ضمن اظهار سپاس از سرپرست وزارت معادن و پترولیم، بر تداوم کمک‌های آن کشور برای افغانستان تاکید نمود. آقای وانگ یو گفت که افغانستان و چین دارای روابط نیک اند و چین در بیست سال گذشته کمک‌های زیادی برای افغانستان نموده است و پس از این نیز به کمک‌هایش ادامه خواهد داد. 

در اخیر جلسه، روی اقدامات لازم به منظور ایجاد تحرک و شفافیت در پروژه های متذکره بحث صورت گرفت همچنان تصمیم اتخاذ شد تا در تطبیق مؤثر پروژه‌ها سرعت لازم ایجاد گردد.

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS