دیدار سفیر چین با سرپرست وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۹:۷
xx

در دیدار که شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با آقای جاوشینک سفیر چین داشتند؛ در رابطه به موضوعات پروژه معدن مس عینک، پروژه نفت حوزه آمودریا و همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم ضمن عرض خیر مقدم از تشریف آوری سفیر چین در دفتر کارشان، از پروژه های معدن مس عینک و نفت حوزه آمودریا یاد آوری نموده افزودند: کار بالای پروژه های متذکره به خوبی جریان داشته، مخصوصاً در حوزه نفتی آمو دریا که قرارداد آن با یک شرکت چینایی صورت گرفته است روزانه در حدود 1400 تن نفت استخراج میگردد و قرار است تعداد 20 حلقه چاه جدید نیز در این حوزه حفاری گردد و سطح استخراج نفت در حوزه نفتی آمودریا افزایش خواهد یافت. همچنان دو طرف ضمن صحبت راجع به پروژه معدن مس عینک، در رابطه به پیشرفت های پروژه و آثار باستانی ساحه مس عینک نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفته بمنظور تسریع و آغاز عملی کار در معدن مس عینک نظریات و پیشنهادات شان را باهم شریک نمودند.
همچنین سفیر چین ضمن اظهار خرسندی از ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و پترولیم، دست آوردها و کارکردهای این وزارت را تمجید نموده گفتند: دولت ما در نظر دارد تا برنامه های آموزشی را  بمنظور ارتقای ظرفیت کارمندان در بخش های مختلف در چین برگزار نمایند و وزارت معادن و پترولیم نیز میتواند نماینده های خود را غرض آموزش معرفی نمایند.

تازه ترین اخبار

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت با وزیر مخابرات و تکنالوژی معلومات اداره پیشین

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با محترمین امیرزی سنگین وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و گل رحمان قاضی رئیس کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی حکومت پیشین در. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۴
Background image

معرفی رئیس عمومی حقوق وزارت معادن و پترولیم

محترم مفتی داد محمد ، به اساس پیشنهاد شماره (294) مورخ 6/4/1445  هـ ق مقام وزارت معادن و پترولیم و حکم شماره (5027) مؤرخ 25/10/1445 هجری قمری مقام عالی محترم ریاست الوزرا به حیث رئیس. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۲۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن کشور

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن  میهن ستیل، خان ستیل و خان انجنیری ستیل در دفتر کارش ملاقات نمودند.
در این ملاقات روئسای. . .

BACK TO NEWS