دیدار سفیر چین با سرپرست وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
Wed, Mar 20 2024 9:07 AM
xx

در دیدار که شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با آقای جاوشینک سفیر چین داشتند؛ در رابطه به موضوعات پروژه معدن مس عینک، پروژه نفت حوزه آمودریا و همکاری های دوجانبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم ضمن عرض خیر مقدم از تشریف آوری سفیر چین در دفتر کارشان، از پروژه های معدن مس عینک و نفت حوزه آمودریا یاد آوری نموده افزودند: کار بالای پروژه های متذکره به خوبی جریان داشته، مخصوصاً در حوزه نفتی آمو دریا که قرارداد آن با یک شرکت چینایی صورت گرفته است روزانه در حدود 1400 تن نفت استخراج میگردد و قرار است تعداد 20 حلقه چاه جدید نیز در این حوزه حفاری گردد و سطح استخراج نفت در حوزه نفتی آمودریا افزایش خواهد یافت. همچنان دو طرف ضمن صحبت راجع به پروژه معدن مس عینک، در رابطه به پیشرفت های پروژه و آثار باستانی ساحه مس عینک نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفته بمنظور تسریع و آغاز عملی کار در معدن مس عینک نظریات و پیشنهادات شان را باهم شریک نمودند.
همچنین سفیر چین ضمن اظهار خرسندی از ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و پترولیم، دست آوردها و کارکردهای این وزارت را تمجید نموده گفتند: دولت ما در نظر دارد تا برنامه های آموزشی را  بمنظور ارتقای ظرفیت کارمندان در بخش های مختلف در چین برگزار نمایند و وزارت معادن و پترولیم نیز میتواند نماینده های خود را غرض آموزش معرفی نمایند.

تازه ترین اخبار

Wed, Jul 03 2024 8:31 AM
Background image

C N G آفر گشایی دستگاه تولید گاز فشرده

جلسه آفرگشایی دستگاه تولید گاز فشرده C N G شهر شبرغان ولایت جوزجان به رهبری شیخ الحدیث شهاب الدین "دلاور" سر پرست وزارت معادن وپترولیم، ضیاء الرحمن "الاریوبی" معین پلان و پالیسی، شماری. . .

Wed, Jul 03 2024 8:24 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با شرکای روسی شرکت افغان پترول( افغان جیو)

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم  به تعقیب دیدار قبلی با شرکت افغان پترول ملاقات داشت، بار دیگر با  شرکای روسی این شرکت در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این دیدار. . .

Tue, Jul 02 2024 8:41 AM
Background image

نصب حاضری الکترونیکی در پروژه ساحات قشقری و انگوت

به اساس هدایت شیخ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و بمنظور تأمین شفافیت و ایجاد سهولت برای کارمندان پروژه قشقری و انگوت سیستم حاضری الکترونیکی نصب گردید.

کارمندان. . .

BACK TO NEWS