ديدار قرارداديان معادن نمک با معین پلان و پالیسی

firoz_admin
Thu, Mar 28 2024 9:19 AM
erf

 امروز تمام قراردادیان معادن نمک، مالکان فابریکات نمک و اعضای اتحادیه نمک با معین پلان و پالیسی وزارت معادن و پترولیم شیخ ضیاء الرحمن الاریوبی با حضور داشت نمایندگان وزارت مالیه، وزارت صنعت و تجارت، اداره ملی غدا و دوا طی یک جلسه دیدار و ملاقات نمودند.
این جلسه که به منظور منع نمک وارداتی، معیاری سازی فابریکات و تولیدات نمک، عرضه به موقع نمک، و همچنان جلوگیری از کمبود نمک در بازار ترتیب وتنظیم گردیده بود.
 معین پلان و پالیسی این وزارت به همه قراردیان و معدنکاران نمک گفت: که نمک وارداتی کاملا منع گردیده است، قراردادیان و مالکان فابریکات نمک ارزش این فرصت طلایی را بدانند و با صداقت و ایمان داری کامل نمک را استخراج، پروسس و تولید نموده در بازارهای کشور عرضه نمایند، قراردادیان و معدنکاران نمک از این اقدام امارت اسلامی ابراز خورسندی نموده تعهد سپردند که به تقاضا و نیازمندی های هموطنان خویش رسیده گی خواهند کرد.
در پایان این جلسه معین پلان و پالیسی وزارت معادن و پترولیم به معدنکاران و سرمایه گذران وعده داد که این وزارت در چوکات قانون به شما همکاری و حمایت همه جانبه دارد.

تازه ترین اخبار

Wed, Jul 03 2024 8:31 AM
Background image

C N G آفر گشایی دستگاه تولید گاز فشرده

جلسه آفرگشایی دستگاه تولید گاز فشرده C N G شهر شبرغان ولایت جوزجان به رهبری شیخ الحدیث شهاب الدین "دلاور" سر پرست وزارت معادن وپترولیم، ضیاء الرحمن "الاریوبی" معین پلان و پالیسی، شماری. . .

Wed, Jul 03 2024 8:24 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با شرکای روسی شرکت افغان پترول( افغان جیو)

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم  به تعقیب دیدار قبلی با شرکت افغان پترول ملاقات داشت، بار دیگر با  شرکای روسی این شرکت در دفتر کارش ملاقات نمود.

در این دیدار. . .

Tue, Jul 02 2024 8:41 AM
Background image

نصب حاضری الکترونیکی در پروژه ساحات قشقری و انگوت

به اساس هدایت شیخ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و بمنظور تأمین شفافیت و ایجاد سهولت برای کارمندان پروژه قشقری و انگوت سیستم حاضری الکترونیکی نصب گردید.

کارمندان. . .

BACK TO NEWS