تدویر نخستین جلسه کمیته محافظت معادن ولایت سمنگان

firoz_admin
شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۱ - ۱۲:۵۳
s

 نخستین جلسه کمیته محافظت معادن ولایت سمنگان تحت ریاست الحاج ملا عبدالاحد فضلی والی سمنگان با حضور داشت روسای معادن، استخبارات، و سایر اعضای آن کمیته دایر گردید.
در آغاز رئیس معادن آن‌ ولایت پیرامون جلسه و هدایت مقامات ذیصلاح صحبت نموده، همچنان در رابطه به مشکلات و چالش های مربوطه روشنی انداخته گفت: از اثر توجه رهبری وزارت معادن و پترولیم، جلو استخراج خودسر و قاچاق معادن که یکی از مشکلات اساسی بود نه تنها از این ولایت بلکه در تمام کشور از بین رفته و تا فی الحال نزدیک به  300 قطعه جواز معدنکاری موقت ذغال سنگ در این ولایت صادر گردیده است. 
سپس الحاج ملا عبدالاحد فضلی والی سمنگان ضمن تاکید روی تطبیق طرزالعمل کاری کمیته و همکاری آنها با ریاست معادن، پیرامون مدیریت منابع معدنی آنولایت صحبت نموده و ایجاد کمیته محافظت معادن را نیاز مبرم دانسته و به اعضای جلسه تأکید نمودند تا عندالموقع جلسات را دایر و از نتایج آن بمقام محترم وزارت و ولایت گزارش ارایه نمایند. 
در اخیر اعضای کمیته نظریات، پیشنهادات و راه حل های شان را جهت محافظت از معادن ولایت سمنگان شریک نموده وعده همکاری های لازم سپردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۱۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اتشه تجارتی سفارت چین و رهبری کمپنی افچین

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با حضور داشت مولوی احمد جان بلال رئیس شرکت‌های امارتی، شیخ ضیاءالرحمن الاریوبی معین پلان و پالیسی،  انجنیر محمد حسن رئیس شرکت. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۹:۱۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با سرمایه گذاران چین 

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با حضور داشت شیخ ضیاالرحمن الاریوبی معین پلان و پالیسی و شماری از روئسا با تعدادی از سرمایه گذاران چین  در دفتر کارش ملاقات نمود. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۰ - ۸:۲۴
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن وپترولیم با رییس کمپنی MCC Holoda کشور چین

شیخ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن وپترولیم با رییس شرکت دولتی MCC Holoda کشور چین در حالیکه مسوولین کمپنی قراردادی پروژه مس عینک نیز حضور داشتند در دفتر کارش ملاقات نمود.

. . .

BACK TO NEWS