با نمایندگان اداره سروی‌جیولوجی ایالات متحده امریکا (USGS) در مورد ایجاد سیستم جامع مدیریت معلومات سکتور معادن و هایدروکاربن‌ها صحبت شد

firoz_admin
شنبه ۱۳۹۹/۶/۱ - ۸:۶
xxx

محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم عصر امروز از طریق ویدیو کنفرانس با نمایندگان اداره سروی‌جیولوجی ایالات متحده امریکا (USGS) در مورد ایجاد سیستم مدیریت معلومات سکتور معادن و هایدروکاربن‌های افغانستان به منظور مشاوره‌های تخنیکی صحبت کرد.

در این ویدیو کنفرانس، سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت: وزارت معادن و پترولیم با اداره سروی‌جیولوجی ایالات متحده امریکا (USGS) در خصوص جمع‌آوری معلومات سکتور به حد کافی کار کرده است، اکنون نیاز است تا معلومات متذکره در یک سیستم جامع جابه‌جا گردد.

معلومات منابع مختلف افغانستان، تحقیقات، نقشه‌ها، سروی‌ها، کوردینات‌های ساحوی و تمام مشخصات قابل استفاده باید در این سیستم جا داده شده و از معلومات متذکره برای جلب سرمایه‌گذاری‌ها استفاده موثر صورت گیرد؛ تا روند سرمایه‌گذاری در این سکتور تسریع شده، دسترسی سرمایه‌گذاران به معلومات تسهیل شده و معلومات در یک سیستم جامع و با اعتماد حفظ گردد.

نماینده‌های اداره سروی‌جیولوجی امریکا (USGS)، ابتکار وزارت معادن و پترولیم را استقبال کرده و در این عرصه از همکاری های تخنیکی ایشان اطمینان دادند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۱۳:۵۲
Background image

جلسه اداری  وزارت معادن وپترولیم تدویرگردید

جلسه اداری به رهبری شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سر پرست وزارت معادن وپترولیم با حضور معینان و روئسای وزارت برگزار گردید.
درین جلسه سر پرست وزارت معادن وپترولیم آمدن عید سعید فطر را قبلآ. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۱/۱۹ - ۹:۵
Background image

تدویر جلسه بین‌الوزارتی جهت پیشبرد کارهای پروژه تاپی 

این جلسه بریاست شیخ‌ الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم و اشتراک معینان و مسؤلین وزارت های محترم مالیه، عدلیه، خارجه، زراعت، آبیاری و مالداری، اداره ملی محیط زیست و د. . .

BACK TO NEWS