معرفی رئیس عمومی حقوق وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۴
ss

محترم مفتی داد محمد ، به اساس پیشنهاد شماره (294) مورخ 6/4/1445  هـ ق مقام وزارت معادن و پترولیم و حکم شماره (5027) مؤرخ 25/10/1445 هجری قمری مقام عالی محترم ریاست الوزرا به حیث رئیس عمومی حقوق  توسط شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با حضور شیخ ضیاءالرحمن الاریوبی معین پلان و پالیسی و تعدادی از روئسا مرکزی به کارمندان آن ریاست معرفی گردید. 
سرپرست  وزارت معادن و پترولیم  ضمن معرفی محترم مفتی داد محمد به حیث رئیس عمومی حقوق در رابطه به شخصیت علمی و کارکردهای قبلی شان صحبت نموده از خداوند متعال در امور محوله موفقیت برایشان آرزو نمودند.
رئیس عمومی حقوق از اعتماد رهبری وزارت معادن و پترولیم ابراز قدردانی نموده وعده سپردند که برای پیشبرد امور محوله به وجه احسن از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزیده و نیز از همکاران خواستار همکاری همه جانبه شدند.
محترم داد محمد قبلأ وزارت محترم دفاع و از یک‌سال بدینسو در ریاست دعوت و ارشاد وزارت معادن و پترولیم ایفای وظیفه نموده، لسانس علوم دینی و متخصص فی الفقه میباشند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS