ما در مسیر اطلاع‌رسانی، مشمول کتگوری اول هستیم!

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۵/۲۹ - ۱۴:۵۲
momp

کمیسیون نظارت دسترسی به اطلاعات، وزارت معادن و پترولیم را در راستای اطلاع رسانی، با درنظرداشت قانون حق دسترسی به اطلاعات در میان (۵۲) اداره، در کتگوری اول قرار داده است.

کمیسیون دسترسی به اطلاعات، ویب سایت های ۵۲ ادارۀ دولتی را بر اساس بند های مادۀ ۱۵ قانون دسترسی به اطلاعات، نظارت کرده است.

این نظارت به روش پرشسنامه و مشاهدۀ عینی از بخش های مرتبط ویب سایت های ادارات در حضور نمایندۀ اداره و اخذ امضای تأئیدی آنها صورت گرفته است.

به اساس یافته‌های گزارش کمیسیون دسترسی به اطلاعات، مبنی بر ماده (۱۵) قانون حق دسترسی به اطلاعات از جمله‌ی (۵۲) اداره به استثناء (۶) اداره، تمام ادارات بین (۵۰) تا (۹۰) درصد معیارات پیشگیرانه‌ی اطلاعات را که رعایت نموده بودند و اداره که (۹۰) اطلاعات را که (۱۷) معیار دارد، در زمینه نشر و با کمیسیون همکاری لازم را انجام داده است؛ در ردیف اول قرار می‌دهد، که خوشبختانه وزارت معادن و پترولیم در کتگوری تیم برتر اخذ موقع کرده و ازجمله ادارات برتر شناخته شد، چنانچه این روند نظارت از ویب‌سایت‌ها و بخش مرتبط به کمیسیون دسترسی به اطلاعات در ادارات ادامه می‌یابد.

قابل ذکر است که اطلاع رسانی از جمله اولویت‌های وزارت معادن و پترولیم می‌باشد و تیم اطلاعات این وزارت در راستای نهادینه‌سازی آزادی بیان و شریک‌سازی پیشرفت‌های سکتور صنایع استخراجی در هر نوع شرایط با کار و تلاش، آماده اطلاع رسانی می‌باشد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱ - ۱۴:۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرها در دفتر کارش دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت در رابطه به کار و فعالیت. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

BACK TO NEWS