قرارداد تدارک  خدمات سیستم 250 یوزر ایمیل های رسمی وزارت

firoz_admin
ddd

تاریخ نشر

تاریخ ختم

بدینوسیله به تأسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت معادن و پترولیم در نظر دارد، قرارداد تدارک  خدمات سیستم 250 یوزر ایمیل های رسمی وزارت   خویش را تحت شماره داوطلبی (MOMP/NCS-4/NCB-1400) به اساس قرارداد به شرکت  خدمات تکنالوژی هایپرفیک دارای جواز نمبر(57233) با داشتن محل اصلی سرک گذرگاه مرکز کابل  به مبلغ 1,035,000 یک میلیون وسی پنج هزار  افغانی  اعطاء مینماید. اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی 7 روز تقویمی در مطابقت به متحد المال شماره NPA/C08/1395 ریاست پالیسی تدارکات طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت معادن و پترولیم ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۳۴
Background image

اعلان ۵۱ ساحه معدنکاری مقیاس کوچک

وزارت معادن و پترولیم قرارداد 51 پروژه معدنکاری مقیاس کوچک سنگ مرمر کلسیت بلوری و نمک مربوطات ولایات کابل فراه و تخار را که مشخصات آن ضم جدول میباشد غرض جلب علاقه مندان مجدداً به اعلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۳
Background image

اطلاعیه عقد قرار داد

شرکت صنعتی خصوصی تویار در نظر  دارد ۲ قلم تیل مورد نیاز وسایط نقلیه و ماشینری مورد نیاز خویش را برای سال مالی ۱۴۰۳ از طریق رقابت آزاد تدارک و عقد قرار داد نماید. شرکت ها و موسسات که . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۱
Background image

اطلاعیه عقد قرار داد

شرکت صنعتی خصوصی تو یار در نظر به تعداد اجرای خدمات حقوقی و مسلکی خویش را از طریق رقابت آزاد با شرکت خدمات حقوقی عقد قرار داد نماید. شرکت ها و موسسات که خواهش اشتراک در پروسه داوطلبی را . . .

Back to tenders