دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس مرکز رسانه های حکومت 

firoz_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۵:۱۷
سس

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معان و پترولیم با مولوی نعیم الحق حقانی رئیس مرکز رسانه های حکومت در دفتر کارش ملاقات نموده، روی انعکاس فعالیت ها و دست آوردهای امارت اسلامی مخصوصاً وزارت معادن و پترولیم بحث و تبادل نظر نمودند.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم ضمن صحبت در مورد نقش و اهمیت مطبوعات و رسانه در دنیای امروز گقتند: الحمدلله امارت اسلامی افغانستان بویژه وزارت معادن و پترولیم پیشرفت ها و دست آوردهای عمده و مهم را داشته، تمام این فعالیت ها و دست آوردها باید انعکاس داده شده  اگاهی دهی لازم صورت گیرد.
رئیس مرکز رسانه های حکومت از  فعالیت و ها دست آوردهای وزارت معادن و پترولیم تمجید نموده آن را قابل ملاحظه دانسته افزودند: وظیفه ما است تا این دست آوردها و پیشرفت ها را برای مردم کشور و جهانیان به نمایش بگذاریم و از کارکردها و فعالیت های این وزارت آگاهی دهی لازم و بموقع صورت گیرد.
همچنان بمنظور نشر و آگاهی دهی از فعالیت ها و دست آوردهای بیشتر  این وزارت ، روی ایجاد تیم های کاری، همکاری ها و هماهنگی های بیشتر میان وزارت معادن و پترولیم و مرکز رسانه های حکومت تاکید گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۲
Background image

‏دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه جمهوری ازبکستان

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با محترم عصمت الله ایرگشوف نماینده خاص رئیس جمهور ازبکستان، محترم الهام محکموف وزیر ترانسپورت جمهوری ازبکستان، و تیم تخنیکی. . .

BACK TO NEWS