دیدار سرپرست وزارت با وزیر مخابرات و تکنالوژی معلومات اداره پیشین

firoz_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۱۵:۳۶
d

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با محترمین امیرزی سنگین وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و گل رحمان قاضی رئیس کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی حکومت پیشین در دفتر کارش دیدار نمود.
سرپرست وزارت ضمن خوش آمدید  روی مسایل مختلف به ویژه وضعیت کنونی  و امنیت سرتاسری، دست آوردهای امارت اسلامی طی بیش از دو سال گذشته و کار و فعالیت های وزارت معادن و پترولیم گفتگو نموده افزودند: افغانستان معادن بیشمار دارد و با فرصت های که اکنون داریم میتوانیم کشور را به سوی توسعه و رشد اقتصادی سوق دهیم، همچنان در مورد قراردادها معادن بخصوص مس عینک و عینک دوم، سمنت زنده‌جان هرات، شور اندام کندهار، جبل‌السراج، حوزه‌های نفت و گاز کشور و سایر قراردادهای وزارت که پروسس آن صد فیصد داخل کشور خواهد بود صحبت نموده افزودند: افغانستان خانۀ همه افغان‌هاست و همه کدرهای مسلکی و با تجربه ما میتوانند با بازگشت شان در  آبادانی کشور سهیم گردیده تا زمینه بهتری زندگی مرفه و آسودۀ را  برای هموطنان خویش مهیا نماییم.
محترم امیرزی سنگین وزیر اسبق مخابرات ضمن ابراز قدر دانی از مهمانوازی رهبری وزارت معادن پترولیم گفت: واقعأ امارت اسلامی نه تنها ثبات و امنیت سرتاسری بلکه زمینه جدید را برای اشتغال و رشد سرمایه گذاری در افغانستان نیز فراهم نموده و از کار، فعالیت و  دست‌آورده های وزارت معادن و پترولیم  تمجید نمودند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS