جلسه هماهنگی جهت تسریع روند انسجام و شریک سازی معلومات در وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید

firoz_admin
Mon, Oct 21 2019 2:09 PM
ققق

این جلسه تحت ریاست محترم ولی الله ځدران معین پالیسی و برنامه های وزارت معادن و پترولیم با حضور محترم عبدالشکور جمشیدی رئیس توحید انسجام معلومات اداره ملی احصائیه و معلومات، محترم محمد فهیم هاشمی رئیس پلان، نظارت و ارزیابی وزارت معادن وپترولیم و محترم عصمت الله حکیمی رئیس احصائیه اقتصادی اداره ملی احصائیه و معلومات و محترم سید هاشم هاشمی مسوول احصائیه وزارت معادن و پترولیم به‌تاریخ 27 میزان 1398برگزار گردید.

محترم ولی الله ځدران معین پالیسی و برنامه های وزارت معادن و پترولیم ضمن خوش آمدید به اشتراک کننده گان نقش اداره ملی و احصائیه را مهم دانسته، از هماهنگی شان در قسمت ارقام سکتور معادن با جانب وزارت معادن و پترولیم اظهارسپاس نموده، سکتور معادن را نسبت به سایر سکتور ها مغلق و پیچیده خوانده، از پورتال شفافیت و فعال بودن سیستم آنلاین جمع آوری ارقام در این وزارت یاد آوری نموده و وزارت معادن و پترولیم را یگانه مرجع ارایه ارقام در سکتور معادن بشکل رسمی به ادارات ذیربط به خصوص اداره ملی احصائیه و معلومات دانسته، از جانب اداره ملی احصائیه نیز تقاضا نمودند تا در قسمت مدیریت بانک معلوماتی یا Data management که داکتر صاحب محمد همایون قیومی سرپرست وزارت مالیه در جریان آن قرار دارند با هماهنگی وزارت معادن و پترولیم ایجاد گردد.

همچنان محترم ځدران جهت هماهنگی بیشتر از اداره محترم ملی احصائیه و معلومات تقاضای تدویر یک جلسه چند ساعته با تیم تخنیکی از ریاست های عمومی پلان، نظارت و ارزیابی، کادستر، معادن بزرگ، سروی جیولوجی، مالی و حسابی، عواید و اطلاعات و ارتباط عامه وزارت معادن و پترولیم در جریان هفته جاری را نمودند، تا شاخص های جدید که اداره ملی احصائیه و معلومات در طرح میکانیزم انسجام ارقام میخواهند مشخص شده و راه های حل آن در نظر گرفته شود. همچنان ریاست پلان و گزارش دهی معینیت پالیسی و برنامه ها را منحیث فوکل پاینت به اداره ملی احصائیه و معلومات معرفی نمودند.

جلسه با پیشنهادات محترم محمد فهیم هاشمی سرپرست ریاست عمومی پلان، نظارت و ارزیابی روی فورم تحقق پلان بخش ولایتی سکتور معادن در سیستم جدید آنلاین جمع آوری ارقام پایان یافت.

تازه ترین اخبار

Thu, Jul 04 2024 11:29 AM
Background image

اعلان داوطلبی (بولی) زمرد ولایت پنجشیر

قرار است 4 تن از دارندگان جواز معدنکاری حرفه‌ یی، زمرد استخراج شده شان را در ولایت پنجشیر به داوطلبی (بولی) بسپارند.

از تمام سرمایه گذاران و علاقمندان دعوت بعمل میآید تا در مجلس. . .

Thu, Jul 04 2024 9:25 AM
Background image

دیدار سرپرست وزارت با نماینده شرکت Safir Drilling services

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم مورخ 13/4/1402 در دیدار که  با  نماینده‌ شرکت    Safir Drilling services   داشتند در رابطه سروی های 2 بعُدی، استخراج و تولید گاز. . .

Thu, Jul 04 2024 9:22 AM
Background image

آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی

جلسه آفر کشائی 94 قلم قرطاسیه ضرورت معینیت سروی و جیالوجی  مورخ 13/4/1403 تحت ریاست شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم روسا، کمیته موظف و شرکت‌های داوطلب برگزار شد. . .

BACK TO NEWS