تدویر برنامه آموزشی برای روئسا و آمرین وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۵:۱۴
ss

برنامۀ آموزشی تحت عنوان  تهیه و ترتیب پلان و ارایه گزارش از چگونگی تطبیق پلان سالانه 1403 هـ ش از جانب ریاست عمومی پلان، نظارت و ارزیابی برای شصت تن از روئسای مرکزی و آمرین بخش های مربوطه در صالون کنفرانس‌های وزارت معادن و پترولیم تدویر گردید،  هدف از تدویر این برنامه آموزشی بلند بردن سطح آگاهی کارمندان میباشد.
شیخ ضیاءالرحمن الاریوبی معین پلان و پالیسی در سخنان افتتاحیه این برنامه گفت: وظیفه ما انجام خدمت بهتر و شفاف به مردم این کشور است و  سعی کنید در سال آینده با داشتن پلان منظم، فعالیت های ما به گونه خوب انعکاس گردد همچنان  از ریاست عمومی پلان، نظارت و ارزیابی در عرصه تدویر برنامه قدر دانی نمودند.
متعاقبأ رئیس عمومی پلان، نظارت و ارزیابی در مورد برنامه مذکور معلومات اریه نموده گفت: برنامه آموزشی در بر گیرنده تمام بخش های تهیه  و ترتیب پلان و ارایه گزارش دهی میباشد و ازاین فرصت باید خوب استفاده کرده و در عرصه ترتیب و تطبیق آن کوشش کنید.
در ادامه پرزنتیشن در مورد تهیه و ترتیب پلان و ارایه گزارش از چگونگی تطبیق پلان سالانه 1403 هـ ش از جانب مسوولین آن‌ریاست به اشتراک کنند‌گان ارایه گردید.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۸:۲
Background image

‏دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با هیئت عالی رتبه جمهوری ازبکستان

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با محترم عصمت الله ایرگشوف نماینده خاص رئیس جمهور ازبکستان، محترم الهام محکموف وزیر ترانسپورت جمهوری ازبکستان، و تیم تخنیکی. . .

BACK TO NEWS