اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد 7قلم تجهیزات ترانسپورتی ضرورت معینیت سروی جیولوجی

firoz_admin
dfd

تاریخ نشر

تاریخ ختم

بدینوسیله به تأسی از ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود، وزارت معادن و پترولیم در نظر دارد، قرارداد تدارک مقدار 7قلم تجهیزات ترانسپورتی ضرورت معینیت سروی جیولوجی را تحت شماره داوطلبی داوطلبی (MOMP/G-3/NCB-1399) به اساس قرارداد به شرکت خدمات لوژستیکی پیمان صادق  جواز نمبر(53336) با داشتن محل سرکوتل خیرخانه مرکزکابل  به مبلغ مجموعی699,990  شش صدونودونوهزار ونوصدونود  افغانی اعطاء مینماید. اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی 7 روز تقویمی در مطابقت به متحد المال شماره NPA/C08/1395 ریاست پالیسی تدارکات طور کتبی توأم با دلایل آن به ریاست تدارکات وزارت معادن و پترولیم ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵ - ۱۳:۲۷
Background image
دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۵:۳۴
Background image

اعلان ۵۱ ساحه معدنکاری مقیاس کوچک

وزارت معادن و پترولیم قرارداد 51 پروژه معدنکاری مقیاس کوچک سنگ مرمر کلسیت بلوری و نمک مربوطات ولایات کابل فراه و تخار را که مشخصات آن ضم جدول میباشد غرض جلب علاقه مندان مجدداً به اعلان . . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۷ - ۱۴:۳
Background image

اطلاعیه عقد قرار داد

شرکت صنعتی خصوصی تویار در نظر  دارد ۲ قلم تیل مورد نیاز وسایط نقلیه و ماشینری مورد نیاز خویش را برای سال مالی ۱۴۰۳ از طریق رقابت آزاد تدارک و عقد قرار داد نماید. شرکت ها و موسسات که . . .

Back to tenders