دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن کشور

firoz_admin
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶ - ۹:۲۳
ss

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با روئسای کمپنی های پروسس و ذوب آهن  میهن ستیل، خان ستیل و خان انجنیری ستیل در دفتر کارش ملاقات نمودند.
در این ملاقات روئسای کمپنی های متذکره نخست در مورد فعالیت ها، کارکردها و تولیدات فابریکات شان در بخش پروسس و ذوب آهن معلومات داده، خواهان سرمایه گذاری روی معادن آهن افغانستان بمنظور ایجاد و تاسیس یک فابریکه بزرگ پروسس آهن با معیارها و ستندردهای بین المللی در داخل افغانستان گردیده تا در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی کشور  نیز سهم داشته باشند.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم نیز از فعالیت ها و کارکردهای شان در بخش ذوب آهن و تولیدات آن که باعث رشد اقتصادی و ایجاد کار برای مردم بوده است ستایش بعمل آورده، از علاقمندی و تصمیم شان جهت تاسیس فابریکه بزرگ پروسس آهن در داخل کشور استقبال نمودند و در قسمت سرمایه گذاری بالای معادن آهن طبق قوانین و مقرره های معدنکاری وعده همکاری سپردند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹ - ۱۵:۴۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با اهالی ولسوالی دره صوف

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم   با تعدادی از بزرگان و متنفذین ولسوالی قریه لیله ولسوالی دره صوف ولایت سمنگان در دفتر کارش ملاقات نمود.
درین دیدار ضمن صحبت در. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۵:۴۶
Background image

تدویر جلسه اداری وزارت معادن و پترولیم

در جلسه اداری وزارت که تحت ریاست شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم برگزار گردید، فعالیت ها، کارکردها و موضوعات اداری در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

مساعدت نقدی کمپنی حفاری حوزه نفتی آمو دریا برای آسیب دیده‌گان سیلاب 

آقای ژانگ بین رئیس کمپنی Zhen Ying Oil Field Technical Service که در بخش حفاری چاه ها در حوزه نفتی آمو دریا فعالیت دارد در دیداری که با شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و. . .

BACK TO NEWS