کنفرانس مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۷ - ۲۱:۲۳
اا

کنفرانس مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم سه شنبه مورخ 7/4/1401 توسط محترم مفتی عصمت‌الله برهان سخنگوی مقام وزارت با حضورداشت مولوی محمد رسول عقاب رئیس عواید و محترم استاد احمد ولی حقمل سخنگوی وزارت مالیه دایر گردید.

این کنفرانس که در مقر وزارت برگزار گردید؛ سخنگوی مقام وزارت معادن و پترولیم در رابطه به پالیسی و صادرات سنگ زغال به خارج از کشور معلومات مفصل ارایه نمودند. همچنان در رابطه به تعرفه های گمرگی وزارت محترم مالیه توسط استاد احمد ولی حقمل سخنگوی وزارت مالیه و در رابطه به عواید وزارت معادن و پترولیم از آغاز حاکمیت امارت اسلامی الی اکنون توسط مولوی محمد رسول عقاب رئیس عواید این وزارت برای اشتراک کننده‌گان و تمامی رسانه‌ها معلومات ارائیه گردیده و در اخیر به پرسش‌های رسانه‌ها محترم پاسخ گفتند.

 همچنان سخنگوی وزارت محترم مالیه یاد آوری نمودند که بر اساس فیصله رهبری وزارت مالیه، قیمت صادرات هر تن ذغال سنگ در گمرکات کشور از (۹۰) دالر امریکایی به (۲۰۰) دالر امریکایی افزایش یافته است.  

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۷:۵۶
Background image

داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولایت کندز برگزار گردید

مجلس داوطلبی زرشویی ساحه طلا دار ولسوالی امام صاحب ولایت کندز با حضور داشت شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم، شماری از روسا، هئیت موظف، شرکت ها و اشخاص داوطلب تحت. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۲:۳۴
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رهبری کمپنی آفچین

 شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم در نشستی که با مسئولین کمپنی افچین داشتند، روی پیشرف‌ها و فعالیت های آخیر آن شرکت بحث و تبادل نظر نموده، خواست ها و مشکلات آنان. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۱ - ۹:۱۳
Background image

نشست سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار TOYAR

در نشستی که شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت قراردادی تویار مس عینک دوم کشور چین و هیئت همراه شان در دفتر کارش داشتند، در رابطه به پیشرفت و فعالیت. . .

BACK TO NEWS