سرپرست وزارت معادن و پترولیم با مسؤول برنامه انکشافی ملل متحد در افغانستان دیدار کرد

firoz_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۵/۱۵ - ۱۳:۲۶
ff

محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم با آقای عبدالله الدرداری مسؤول برنامه انکشافی ملل متحد در افغانستان (UNDP) قبل از ظهر امروز در دفتر کاری‌اش دیدار کرد.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم روی تنظیم برنامه‌ها و عیارسازی ظرفیت‌های تخنیکی بر اساس نقشه راه سکتور معادن صحبت کرد و همچنان در مورد برنامه‌های جدید وزارت به منظور ایجاد شفافیت، تحرک و سرعت در سکتور معادن معلومات ارائه کرد.

سپس آقای عبدالله الدرداری، مسؤول برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP) به سرپرست وزارت معادن و پترولیم در امورات کاری آرزوی موفقیت کرده و از همکاری های ایشان در عرصه های تخنیکی اطمینان داد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۹:۳
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با علما و تاجران آفریقای جنوبی

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از علما و تاجران آفریقای جنوبی در دفتر کارش ملاقات نمودند.
تاجران آفریقای جنوبی در ملاقات شان با سرپرست وزارت معادن و. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

BACK TO NEWS