سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت پایپ‌لاین تاپی لمیتد (TPCL) و سفیر ترکمنستان در افغانستان دیدار کرد

firoz_admin
دوشنبه ۱۳۹۹/۵/۲۰ - ۸:۵۴
dgh

محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم با آقای محمد مراد امانوف رئیس شرکت پایپ‌لاین تاپی لمیتد (TPCL) و آقای اویزوف خواجه سفر، سفیر ترکمنستان در افغانستان در دفتر کار اش دیدار کرد.

در این دیدار برعلاوه اهمیت پروژه تاپی، روی آخرین پیشرفت‌ها و پلان‌های پروژه صحبت شد. همچنان آقای مراد امانوف رئیس شرکت پایپ‌لاین تاپی لمیتد، به اساس راهکار ها، در مورد پیشرفت بخش‌های تخنیکی، اقتصادی و حقوقی پروژه معلومات ارائه کرد و اطمینان داد که برای آغاز کار ساختمانی پروژه آمادگی لازم دارند و هرچه زودتر امور ساختمانی پروژه مذکور در افغانستان آغاز خواهد شد.

محمد هارون چخانسوری، سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفت: ما به هدف تطبیق پروژه تاپی با ادارات ذی‌ربط هماهنگی کرده ایم تا تحرک اساسی در پروژه ایجاد گردد. وی همچنان افزود، با ادارات ذی‌ربط در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی پروژه از نزدیک کار خواهیم کرد تا در پروژه فرصت‌های کاری برای مردم ایجاد گردد.

آقای چخانسوری گفت: افغانستان بخاطر پیشرفت صنعت به انرژی برق ضرورت دارد و ما می‌توانیم از گاز پروژه تاپی در بخش تولید برق استفاده نماییم و برای ولایت‌های که در مسیر پروژه تاپی قرار دارند، زمینه استفاده موثر گاز را مساعد سازیم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۳۲
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل 

در دیدار شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس پروژه تاپی و سفیر ترکمنستان در کابل در مورد پیشرفت ها و دیگر موضوعات مهم و اساسی پروژه تاپی بحث و تبادل نظر. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۲۴
Background image

دیدار سر پرست وزارت معادن وپترولیم با مسولین کمپنی افچین

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با مسولین کمپنی افچین در دفتر کارش ملاقلات نمود.
درین دیدار روی موضوعات  مختلف ازجمله تصفیه حسابات قبلی، پلان های آینده، معاشات. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۹ - ۹:۱۹
Background image

ديدار قرارداديان معادن نمک با معین پلان و پالیسی

 امروز تمام قراردادیان معادن نمک، مالکان فابریکات نمک و اعضای اتحادیه نمک با معین پلان و پالیسی وزارت معادن و پترولیم شیخ ضیاء الرحمن الاریوبی با حضور داشت نمایندگان وزارت مالیه، وزارت. . .

BACK TO NEWS