دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس جدید کمپنی (MJAM) کشور چین

firoz_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۵/۲۵ - ۱۴:۴۰
طط

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم سه شنبه مورخ 25/5/1401  با آقای خه شو پینگ رئیس جدید کمپنی MJAM   پروژه مس عینک پیرامون آغاز کار پروژه مذکور در دفتر کارش ملاقات کرد.
در این ملاقات، سرپرست وزارت معادن و پترولیم عملی‌سازی پروژه مس عینک را از اولویت‌های عمده امارت اسلامی افغانستان خوانده و گفت: پروژه مس عینک از نظر اقتصادی پروژه بزرگ و استراتژیک برای افغانستان به شمار می‌رود که امارت اسلامی و تمام مردم افغانستان خواهان آغاز هرچه سریع‌تر این پروژه برای توسعه اقتصادی کشور هستند. 
رئیس کمپنی MJAM با ابراز امتنان از حمایت امارت اسلامی افغانستان و وزارت معادن و پترولیم گفت: همانگونه که این پروژه برای مردم افغانستان مهم و حیاتی است کشور چین نیز خواهان آغاز کار و فعالیت هر چه زودتر بالای پروژه متذکره میباشد که به همین منظور تیم از باستان شناسان را منحیث مشاور و همکار جهت حفش و انتقال آثار باستانی معرفی نموده ایم تا بتوانند با وزارت محترم اطلاعات و فرهنگ کمک و همکاری نمایند، همچنان در رابطه به موضوعات اقتصادی و اجتماعی پروژه یاد شده بحث وتبادل نظر صورت گرفت.
در اخیر سرپرست وزارت معادن و پترولیم خاطر نشان نمود که باید به منظور پیشرفت بهتر امور استخراج معدن مس عینک، سعی وتلاش بیشتر صورت بگیرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۷
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با رئیس شرکت گلبهار

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در دیدارش با رئیس شرکت گلبهار در رابطه به معادن افغانستان، امنیت سر تا سری صحبت نموده گفتند: از تمام سرمایه گذاران ملی و بین الـمللی در. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۱۵:۴
Background image

سرپرست وزارت معادن و پترولیم با قراردادیان معادن نفرایت دیدار نمود

شیخ‌الحدیث شهاب‌الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم به ادامه نشست قبلی شان با قراردادیان معادن نفرایت ولایت ننگرهار در دفتر کار شان دیدار نمود.
در این دیدار قراردایان معادن نفرایت. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۷:۵۶
Background image

دیدار سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا

شیخ الحدیث شهاب الدین دلاور سرپرست وزارت معادن و پترولیم با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم اروپا در دفتر کارش ملاقات نمود.
در این دیدار شخصیت های علمی و فرهنگی افغان مقیم. . .

BACK TO NEWS